familjenlundman.blogg.se

Bloggen är en fortsättning på morsanofarsan.blogspot.com, här kan du följa Lucas steg livet tillsammans med sin familjl

Julig helg

Publicerad 2016-11-27 21:02:04 i Allmänt,

Vi har storstädat mitt rum, flyttat all duplo till Hugos rum.
Vi har julpyntat, julbakat och varit på skyltsöndag där både jag och Hugo kramade riktiga tomten. Eller Hugo fick en kram av tomten och såg aningen förvånad ut, men han är ju inte den blyga typen.
I fredags erbjöd sig supersnälla farmor att hänga med mig och Hugo på kvällen så att morsfars kunde gå ut och käka på stadskällaren.
Lördag var Strömsombaths här och hängde en stund också. 
Mysig, men fullspäckad helg.
 
Hugo går runt till alla tomtarna här hemma och vinkar och säger hejhej.
 
Bjuder på en bild från min egna nya julgran som jag pyntat själv.
 

Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2016-11-28 12:58:55

Vad fint det blev!.
Tur du inte tog en svart gran

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela